2009. szeptember 21., hétfő

Tiens Egészséges életmód

Nem olyan rég rátaláltam a Tiensre, mert aki keres az talál. Kerestem egy terméket, amit sikerült megvenni, és ráadásul akciós áron. Egy masszázsöv amihez kaptam egy fogyasztó teát is.
Kerestem az akción 6050 ft-ot. Törzsvásárló lettem. Aki akar az most 6050 ft.ot megtakaríthat, de igyekezzen, mert az akció szeptember végéig tart csak.

A Tiens egészségmegőrző terméke, a masszázsöv kitűnő ajándéknak bizonyult.
Szombaton pedig elmentem egy egész napos Tiens előadásra, ahol fantasztikus hiteles előadókat hallgattam az egészségmegőrzésről, a termékekről, és marketingről.

Tiens egy multinacionális cég, amely valósággal berobbant a világba, és az ősi kínai filozófiát hirdeti.De a Tienssel nem csak az egészségedet szerezheted vissza, hanem jövedelmed is lehet, mert ha te is segítesz tovább ajánlani a termékeket, Tiens partnereként, akkor ezután jutalékot kapsz.Tiens biztos hátteret ad mindenkinek, és ha jól végzed dolgodat jogdijad is lehet, ami örök életre szól, sőt unokáid is öröklik majd.

http://tiensbazis.com/page/tiens-cegcsoport-bemutatasa?a=52



http://jobbsorsteremtes.hupont.hu/5/tiensmlm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése