2009. szeptember 28., hétfő

Mi vár ránk, ha hagyjuk? Halál?

Mi vár ránk ha hagyjuk? Halál?

Döntöttek helyettünk, kiskorúnak néznek minket. Nem ehetünk, nem ihatunk többé gyógytermékeket, gyógyteákat? Vajon miért?
Ember! Legyél résen. Legyél tudatos. Vedd kezedbe sorsodat, mert ha ők teszik azt, nem fogod megköszönni.

Helyetted akarnak dönteni, hogy mivel gyógyulj. A gyógynövényeket, gyógytermékeket igyekeznek háttérbe szorítani, hogy ne is ismerd többé, csak a gyógyszeripar termékeit. A szintetikus termékeket, amelynek számos mellékhatása van, szemben az étrend kiegészítő termékekkel, vitaminokkal,melyek ki sem merem mondani meggyógyítottak-engem-.
Mert bizony mondták egykor nekem is, hogy életem végéig gyógyszereken kell élnem, s ha a szintetikus szereken múlott volna, akkor még ma is azt szedném-persze, ha még élnék.

Szívpanaszokra szedtem gyógyszereket, egyre erősebbeket. Hajdanán egyik fiatal szomszédnőmtől, kétgyerekes anyától kaptam először szívgyógyszert, mert a tünetek ugyan azok voltak-mondta ő is ezt szedi, kapjam be. Egyedül voltam otthon, soha nem volt semmi bajom, megijjedtem, hát bekaptam. Később tényleg azt írták fel, amit aztán életfogytig szednem kellet volna.

Meguntam a gyógyszereken élést, mert nem segített, inkább rosszabbul lettem. Ja és főleg azért, mert akitől az első szem "gyógyszert" kaptam, infarktusban meghalt. Hát mégsem segített?
Ezért mondta az orvos, hogy életem végéig szednem kell? S mi lesz pici gyermekeimmel? Ők is árván maradnak?

Döntöttem. Elkezdtem más utat keresni. 180 fokos fordulat! Átváltozás.Tanulás.
Test-Lélek-Szellem tudatos tisztítása. Tanulás-gyakorlás. Nem csak a test, de a szellem és a lélek is fontos. Gyógynövények gyógytermékek, táplálék kiegészítők.

Itt vannak a TIENS egészségmegőrző WHO aranyérmes termékek.

Saját felelősségemre többé nem szedtem gyógyszert. Többé nem láttam orvost. Mégis jól vagyok.

http://www.codteainfo.hu/gyogyszeripar01.htm
http://jobbsorsteremtes.hupont.hu/5/tiensmlm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése